Tuesday 12 July 2011

TEAMWORK MAKES IT HAPPEN..!!

NO ONE MAN SHOW IN THIS BIZ!!!

Dah banyak kali ditekankan..
Dalam biz ini, kita wajib bergerak bersama kumpulan.
This biz is not like "ONE MAN SHOW" biz

Pesanan dari CDM Kak Ana
DIDEPAN KITA ADA PEMIMPIN YANG MEMBIMBING,
KIRI & KANAN KITA ADA RAKAN KONGSI YG BERSAMA2 MARA KEARAH MATLAMAT,
DI BELAKANG KITA ADA ANAK2, FAMILY YANG MEMERLUKAN KITA...

 
Ketiga2 element ini cukup solid utk kita bergerak maju dalam biz ini. Kerjasama antara satu sama lain sudah cukup untuk kita capai unlimited success dalam ber biz
PREMIUM BEAUTIFUL

SEBAGAI RAKAN KONGSI KEPADA PEMIMPIN:
sentiasa bulat hati dgn pemimpin.
Follow je all steps & tips given & Alhamdulillah..
 Cuma ada 5 langkah utk sampai ke tahap tertinggi dalam biz ini. Dlm masa 2 bulan aku berjaya mencapai tangga ke 2 (SSM).  Mudah saja sebenarnya..dengan tunjuk ajar leader yg berpengalaman (walaupun lebih muda dari aku!).
 Bezanya biz dgn makan gaji,
kita boleh tentukan  berapa banyak kita nak income kita.
Let say this month dapat sekian2, pastinya bulan depan nak lebih lagi.
BOLEH DAPAT!! Double up the effort, confirm dapat!!

Makan gaji boleh? bulan ni 4k, bulan depan nak 8k..
(Dream on!!!!:-)

SEBAGAI LEADER KEPADA RAKAN2 KONGSI
U know i'm always here to help u..
Janji aku pada semua rakan kongsi yang betul2 ingin maju dalam biz ini,
kita akan buat bersama2.
Kerjasama dua hala sgt penting.
I PROMISE YOU'LL NEVER WALK ALONE!!
MARI KITA SAMA2 LAKUKANNYA

DAN SEBAGAI IBU KEPADA ANAK2 TERSAYANG;
Anak & Family merupakan penguat semangat & tulang belakang
kenapa aku buat biz Premium Beautiful.
Impikan yang terbaik untuk anak2..
Impikan yang terbaik juga untuk ibu bapa..
Sebab tu aku rela korbankan sedikit masa terluang untuk focus pada biz.
One day, aku akan dapat balik semua masa itu.
Syukur juga suami membenarkan aku ber-biz..
Aku buat bisnes bukan sebab aku x berduit atau obsess dgn duit, aku buat biz sbb aku ada matlamat!! exploitasi kebolehan diri, grab setiap peluang yang ada.. that makes me feel soooo good!!!


No comments: