Saturday 19 November 2011

PTP Rockin Nite!!

18 Nov Persada Convention Centre, Johor Bahru

Invitation card nya ..



canggih gak..cara penyampaian kad pun canggih. utk suma HOD, a personal invitation by the Committee.. one of the staff jumpa aku and said...`Akak, gua nak jemput lu'...erkk..sib back tak kena penampar...hahaha...untung aku ni cepat pick up..(puji diri sendiri nih!!)..

aku pun senyum aje kat staff aku and cakap.....wa datang nanti!! lu tunggu ok!

Pening kepala nak mencarik baju..but one thing yg best go dinner pakai jeans aje..xde pakai fancy2 yg serabut dan rimas..hoho..pakai ajek la baju2 recycle yg ada dalam closet tuh...

cenggini pun ok aperrr!! rock gak erkk.. wateverrr!!





Malam tu cukup happening..gamat dewan dengan lawak jenaka bersahaja si Ebby Yus ngan Ali Mamak..itu pun last minit change. original celebrity artist was Ali Mamak ngan sorang comedian yg Jawa tuh(tak ingat nama)..but skrg ni dia sibuk compete dalam Maharaja Lawak Mega competition.






kehkehkeh..menjadik lawak diorg malam tuh...


New band High Fly was impressive! Mula2 suma org don't really pay attention to them singing on the stage. Everybody sibuk makan..da laparrrrr!!!.. But this band have a very powerful vocalists, and main all rock music (melayu and inggeris) which cater all the audiences dari young age , middle age and also veteran...aku kira young age punya category okeh...Why?? suka aku laaa!! ini blog aku kan??


Lagu2 by Pink Floyd, Adelle, then followed by Kamilia by Sweet Charity, lagu Sweet Child of Mine, Zombie , Lagu di tepi pantai (lagu 60s by D Zurah's yg di ubahsuai musiknya jadik rock!!)..syiok..memang mantop..and audiences very the sporting.. i think I can see our DCEO EN Azlan pun nyanyi sama...With or Without YOU by U2, Lagu Spider yg diaorg menang AJL dulu huh (pun x hengat tajuk daa)..We will Rock You..perghhhh..giler banging budak2 Operation kat belakang!

Almost 2 hours playing..suma org terpaku gak la.. Sayang, aku x amok gambo diaorg..eleh sebenarnya aku ni la da buat judgement dulu..x penah dengar pun nama bebudak hingusan nih..itu yg x tangkap gambo satu pun..Anyway, next time aku upload music depa ni ehh...

Then Ella pun masuk... si gedikk Ella..hehehe..suma jerit jugakkkk..aku jek x jerit..akak menten ajek hehh!!










Layan la gambor2 nihhh...

Masuk dewan .. with ambience rock ..cehhh


The Girls



The Girls with me




Entrance with guitar and juke box. ada motor.itu symbolic rock ..diaorg kata.. Kat Hardrock pun cenggitu gak kan?? Da lama x pegi..



With Fazilah..boleh tahan suara minah ni bila Eby Yus caught her in one of his gimmick..Siap nyanyi Lagu Search..Bulan Madu di Awan Biru..
terus nak carik tiket konsert Search kat JB end of the month nih...hahahahaha







And the OTAI Rock Malaysia yg diaorg promo kat kad tu rupanya WINGSS..hehehe..aku dah tau dah sebenarnya..camna aku tau?? of coz la aku tau..aku yg bagi contract kat budak event management tuh!!! hahahaha..

Dpt tangkap gambo jauh ajek..Polis jaga kat depan stage..takut ada peminat fanatik yg meroyan malam tuh!!










Memang puas hati mlm tuh..walaupun ada kelemahan here and there..tapik boleh dimaafkan sbb overall memang ROCKK!!!!!

2 comments:

leeza adha said...

best giler arr kak..ada rockers2 otai lg...

Linda said...

hehe..memang syiokk leeza..